- Minden megnyert fordulóért (versenyeken, és gyorsmeccseken is) 5 ezüst jár.
- A döntetlenre végződőekért 2.
Inaktivitás után feladott meccsért (belépünk, nem csinálunk semmit, és feladjuk)5 ezüstöt veszítünk.- Update: Feladás után mégsem fogunk ezüstöt veszíteni.
- Versenyeken, ha minden körben részt veszünk, plusz annyi ezüstöt kapunk a végén ahány körös volt a verseny.
- Versenyeken feladott fordulóért nem veszítünk ezüstöt.
- Ha nevezünk egy versenyre, de nem jelenünk meg, annyi ezüstöt veszítünk, ahány körös a verseny.
- Nem tudjuk biztosan hány ezüst lesz egy csomag, 100 a valószínű tipp, de ez megjelenésig még változhat.
K. Alehandró mentális erejével próbálja
megsokszorozni az ezüstjeit, sikertelenül.
Illetve rúnák vannak kilátásban, az összes összegyűjtött ezüstért, és a csomagokból megszerzett lapokért is, valamint további csomagokra is számíthatunk idővel, és az sem biztos, hogy csak kártyacsomagokra tudjuk majd elkölteni az ezüstjeinket.
Végül felhívnánk a teszterek figyelmét arra, hogy a 15 ezüst csomagos lap, ma érkezik a meglévő 10 mellé, ne maradjatok le!
Üdv
ReplyDeleteNekem nagyon tetszik az elgondolás, a játékosok lapokat szerezhetnek aktivitással, ösztönzi a játékosokat a versenyek végigjátszására. Remélem a koncepció marad és nem változik a siránkozók miatt akik eddig a fokusz/blokk pakli ellen azonnal kiléptek. Viszont lenne 2 kérdés/megjegyzés.
1. A fenti leírásban nem esik szó a SNG ről. arra is vonatkozik. Jelenleg véleményem szerint itt a legkevesebb a játék a free-n kívül alig alig indulnak 8 -16 SNG -k ( 4 szinben szinte soha ). Szerintem némi dupla ezüst akció SNG -re stb változtatna ezen. vagy remélem arra is fog vonatkozni.
2. megjegyzés hogy gyűjthető minusz ezüst is ? ha igen mi a következménye ? Gondolok itt arra ( a csúnyább gondolat ) hogy vki ezüstöt úgy szerez hogy az ellenfele ( fake account ) feladogatja a meccseket folyamatosan vagy 1-2 kör után így ő napi 300-400 győzelmes és sok ezüstöt simán bezsebel. Szerintem ez reális veszély. A másik hogy ha vki becsületes de tényleg kilépked és nem nyert kaphat -e negatív ezüstöt és ha igen mekkora negatív ezüstnek lesz bármi következménye?
Köszönöm
üdv
GAMBLE
Szia!
ReplyDelete1. A versenyek alatt az SNG-ket is értettük, ugyanúgy fog járni ott is a fordulókért, illetve a végén annyi, ahány körös volt az SNG.
2. Nem mehet mínuszba az ezüst. Ha feladogatják a játékot ebből a célból, akkor senki nem kap ezüstöt, szűrni fogja a játék, mi a rendesen lejátszott játék, és mi nem, illetve azt is, hogy ha feladogatják akkor csalással próbálkoznak e, vagy tényleg, csak lelépne az ellenfele valakitől, aki rendesen játszana.
Remélem több erőforrás már nem lesz, lassan már fejben tartani is nehéz lesz, hogy melyik bigyula mire jó meg miért is kapja az ember.
ReplyDeleteAz elv egyébként maximálisan támogatandó.
Mindenesetre a magam részéről jobban örültem volna, ha a régen emlegetett gyakori lap vásárló NPC kerül be a játékba.
Anonymous: Szerintem simán lehet, hogy az az NPC is érkezik hamarosan, és ezüstért tudsz neki gyakori lapokat elpasszolni, de ez csak (jól átgondolt) tipp.
ReplyDeleteAkkor is "jár" a mínusz ezüst, ha azért adom fel, mert nem tudok csinálni semmit?
ReplyDeletePl egy kullancs és 2 polip jelző mellett nem sok mindent lehet tenni
vagy pl ha a 2. körben 2 dornodon bűbáj + tűzmágia + ryuku átok.
vagy 0 maxVP. Ilyen esetekben is "jár" a mínusz ezüst a forduló feladása esetén?
Pár apróság azért lenne, és a fejlesztőket valahogy értesíteni kéne róla.
ReplyDeleteA megnyert fordulónkénti 5 ezüst kicsit sok, főleg a gyorsmeccsek esetében. Sajnos ez előrevetiti az ezüstfarmolás lehetőségét (érdemtelenül).
A gyorsmeccsek esetén a mértéktelen farmolás elkerülése végett pár korlátozást be lehetne vezetni.
1. Gyorsmeccsek esetén csak akkor jár ezüst, ha minimum 3 fordulós a gyorsmeccs.
2. Gyorsmeccsek esetén a fordulónkénti győzelem 2, a döntetlen 1 ezüstöt hoz a konyhára.
3. Gyorsmeccs esetén 1 főtől maximum 15-20 ezüst szerezhető naponta. Gyorsmeccsben maximum 120-150 ezüstöt lehessen napi szinten összeszedni.
4. Versenyek során a 3 a győzelemért, 2 a döntetlenért jobb arány lenne.
Így a versenyek valóban csalogatóbbak lennének, és a gyorsmeccsen az ezüstfarmolás korlázotásra kerülne.
/Jelen pillanatban kb az fog megtörténni teljesen legálisan, hogy 2 ember le fog nyomni 40-50 gyorsmeccset. Lesz látszólagos játék, de elosztják a győzelmet 20-25re fejenként. Így kb 1 óra alatt érdemtelenül egy versenyen szerezhető ezüstmennyiség kétszeresét fogják összeszedni. Ezt olyan veszélyforrásnak érzem, ami elkerülendő./
Leader
Helyes, alapból így kellett volna indulnia, nem lehet csak a fizető játékosokra építeni. (leginkább azért, mert a nem fizetők által terjed leginkább.)
ReplyDeleteEgyébként szerintem a meccs hosszától függővé kéne tenni a szerzett pénzt, szóval ha valaki hosszabb, és valószínűleg érdekesebb meccset játszik többet kapjon, mint aki 3 perc alatt letud egy meccset. A célnak szerintem annak kell lennie, hogy azonos idő alatt azonos pénzt lehessen össze farmolni, tehát ne érezze senki, hogy gyorsan nyernie kell. Ez azért fontos, hogy ne mindenki hordákkal és 2 kör alatt nyerő paklikkal rohangáljon, érje meg lassabb paklikkal játszani.
Valamint szerintem a játéknak jót tenne, ha a vesztes is kapna jutalmat, a győzelemért járó kredit kb 60-70%-át érdemes erre belőni. Ez azért fontos, hogy ne menjen el a kedve az átlag játékosnak az adott meccstől ha rosszul indul a játék, és ne veszítsen direkt gyorsan.
Bár béta óta nem játszottam hkkonlineal, így nem tudom milyen prémium opciók vannak, de ehhez javaslom, hogy vezessetek be valamilyen boostot. X ft-ért pl 1-2 hétig +25-50% ezüst a meccsekért a kockáknak kedvezne, a kevesebb szabadidővel rendelkezőknek pedig jó opció lehet, ha ugyanezt a bónuszt a következő X (10-20-50) győzelmére veheti meg.
Még anno javasoltam a matchmaking queue bevezetését, ez Must have ha sok játékosra terveztek, bizonyos létszám felett egyszerűen életképtelen az a rendszer, hogy bárki nyithat egy szobát amibe bárki beléphet és már indul is, sok embernél ez kaotikus.
Remélem megfogadjátok a tanácsaimat, más sikeres játékból merítettem az ötleteket, ott sem véletlenül csinálták így, rengeteg (játékosokat idegesítő) problémát oldanak meg ezek a változtatások.
Sok sikert!
Sz. Attila / Melkon
Nem lesz mínusz ezüst egyáltalán.
ReplyDeleteÜdv,
ReplyDeleteAttila , ez a booster lehetőség szerintem jó ötlet, viszont az első felvetéssel én nem értek egyet. Hosszabb meccs több ezüst ??? tehát ha vkinek a paklija kevésbé hatáékony azt jutalmazzuk vagy megfordítva ha vki egy jó, gyors, hatékony , nehezen védhető paklit rak össze és gyorsabban nyer az átlagnál azt büntessük ? vagy ha vki mondjuk anélkül is tud kattintani az egérrel 2 szer egymás után hogy elteljen 30-35 mp ( néha az az érzésem ez vkiknek nem megy amikor 0 VP vel és semilyen mozgási lehetőséggel is "gondolkodnak" ) azt is büntessük ? Nem értem ebben mi lenne a ráció. Attól félek ez fordítva sülne le és mindenki 20-30 perces meccset játszana közben FB, vagy SNG free... vagy mit tudom én mit csinál...,
Valamint azzal sem értek egyet hogy a vereségért is járjon jutalom. Ez + motiváció hogy nyerni akarok...vereségért nem adnék ezüstöt.
üdv
Gamble
Gamble: Már miért lenne hatékonyabb a 2 kör alatt nyerő pakli? Ha HKK-zol tudhatnád, hogy legtöbbször nem a gyorsan nyerő paklik dominálnak. Mondjuk manapság már lehet, de csak mert egy kontroll is megöl a 3. körben...
ReplyDeleteEgyébként mégis milyen büntetésről beszélsz? Ha valaki játszik egy 20 perces meccset, az ugyanannyit kapjon, mint aki lejátszik ez alatt 5 db 4 perces meccset... mégis ki büntetődik ebben az esetben? Pont arról van szó, hogy így egyenlően lehetne farmolni gyors és lassú paklival, nem kényszerítődne rá mindenkire a 2-3 körös (általában meglehetősen unalmas) paklik használata. Mellesleg ez nem reflex játék, sok esetben indokolt percekig gondolkozni 1-1 lépésen. A szimpla időhúzást meg lehetne szűrni, de ez nem a témához tartozik, nem teljesen értem miért hoztad fel.
Mert ha 50-60%-al többet kapsz győzelemért az téged nem motivál? Elég érdekes, pont hogy az itt leírt rendszerben demotivál ha vesztesz, mert elmegy csomó időd konkrétan a semmire, ennek következménye lesz hogy aki vesztésre áll nem fog a győzelemért küzdeni, mert nem éri meg, egyszerűbb feladni és kezdeni még egyet...